MENU
OFERTY SPECJALNE
Loveat Catering Dietetyczny
Pyszna Dieta Standard

Standard

Oto Twoja codzienna dawka pyszności i dobrego samopoczucia. Składniki diety Standard skomponowaliśmy tak, aby pomóc Ci zdrowo się odżywiać, utrzymać smukłą sylwetkę, a do tego chudnąć efektywnie. Do wyboru masz aż 5 wariantów energetycznych. To co, który z nich wybierasz?

Menu na dzień
  • I śniadanie Naleśniki szpinakowe z sałatką jajeczną z tuńczykiem i warzywami
  • II śniadanie Fit tiramisu z malinami
  • Obiad Wegetariańskie quesadille z czarną soczewicą, kalafiorem, fetą i awokado z dipem pomidorowo-paprykowym
  • Podwieczorek Pudding ryżowy bounty
  • Kolacja Afrykańska potrawka z masłem orzechowym, puree z batata, warzywami i ziemniakami
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, ryba, orzechy
  • I śniadanie Chlebek piernikowo-jagodowy z makowym jogurtem i musem mango
  • II śniadanie Krem z zielonych warzyw z migdałami
  • Obiad Penne w brokułowo-cytrynowym pesto z dorszem, cukinią i suszonymi pomidorami
  • Podwieczorek Orzechowy pudding chia z bananem i sosem truskawkowym
  • Kolacja Fasolka BBQ z pumperniklem i colesławem
  • Alergeny mleko, seler, orzechy, gluten, ryba, gorczyca, jaja
  • I śniadanie Pasta dyniowo-marchewkowa z dynią i słonecznikiem z ogórkiem kiszonym i pieczywem pełnoziarnistym
  • II śniadanie Malinowa gryczanka z bakaliami i wanilią
  • Obiad Indyk w czerwonym curry z ryżem jaśminowym i warzywami
  • Podwieczorek Czekoladowy sernik z brzoskwiniami na kokosowym spodzie
  • Kolacja Sałatka z lazurem, żurawiną i dressingiem bazyliowym z paluchami grissini
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, orzechy, soja, jaja, siarczany
  • I śniadanie Placek owsiany z owocami i orzechowym dipem
  • II śniadanie Cukiniowe caprese z czerwonym pesto
  • Obiad Polędwica wieprzowa na puree z białych warzyw z sosem żurawinowym
  • Podwieczorek Panna cotta z sosem waniliowym i granatem
  • Kolacja Kuskus ze świeżymi warzywami, twarogiem i dressingiem miodowo-musztardowym
  • Alergeny mleko, jaja, orzechy, siarczany, gorczyca, gluten
  • I śniadanie Chlebek kukurydziany z pietruszkowym serkiem i oliwkami
  • II śniadanie Manna z pieczonymi owocami
  • Obiad Bliskowschodni bulgur z grillowanym bakłażanem i papryką, soczewicą i dipem z tahini
  • Podwieczorek Budyń kawowy z żelowanymi wiśniami
  • Kolacja Sałatka z jajkiem, fetą, groszkiem i koperkiem z grzankami i dressingiem jogurtowym z octem jabłkowym i ziołami
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, sezam, siarczany
  • I śniadanie Jaglanka bananowa z mandarynką i orzechami laskowymi
  • II śniadanie Pasta jajeczno-rzodkiewkowa z pieczywem wasa i kiełkami
  • Obiad Schab w fit panierce z aromatycznym ryżem z warzywami i sosem tatarskim
  • Podwieczorek Fit brownie z mąki kokosowej i buraka
  • Kolacja Fasolka po bretońsku z pieczywem pełnoziarnistym
  • Alergeny mleko, orzechy, jaja, gorczyca, gluten, sezam
  • I śniadanie Sałatka z mozzarellą i ziarniami z ziołowym dressingiem i pieczywem pełnoziarnistym
  • II śniadanie Orkiszanka na mleku z żurawiną i płatkami migdała
  • Obiad Kurczak słodko-kwaśny z makaronem sojowym i sezamem
  • Podwieczorek Koktajl brzoskwiniowy z chia
  • Kolacja Soczewicowy dal z ryżem basmati i kolendrą
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, gorczyca, orzechy, siarczany
Pyszna Dieta Sportowa

Sportowa

Dieta Sportowa zawiera odpowiednio zbilansowaną kompozycję składników, które dostarczą Twojemu organizmowi energię do intensywnego wysiłku fizycznego. Porcje kalorii obliczyliśmy na każdy rodzaj ćwiczeń. Od rekreacyjnych, przez wyczynowe, aż po regenerację oraz budowanie masy mięśniowej. Jeśli uprawiasz sport, to lepszej diety nie znajdziesz.

Menu na dzień
  • I śniadanie Naleśniki szpinakowe z sałatką jajeczną z tuńczykiem i warzywami
  • II śniadanie Fit tiramisu z malinami
  • Obiad Quesadille z wołowiną, czarną soczewicą, kalafiorem, fetą i awokado z dipem pomidorowo-paprykowym
  • Podwieczorek Pudding ryżowy bounty
  • Kolacja Afrykańska potrawka z kurczakiem, masłem orzechowym, puree z batata, warzywami i ziemniakami
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, ryba, orzechy
  • I śniadanie Chlebek piernikowo-jagodowy z makowym jogurtem i musem mango
  • II śniadanie Krem z zielonych warzyw z migdałami
  • Obiad Penne w brokułowo-cytrynowym pesto z dorszem, cukinią i suszonymi pomidorami
  • Podwieczorek Orzechowy pudding chia z bananem i sosem truskawkowym
  • Kolacja Fasolka BBQ z wołowiną, pumperniklem i colesławem
  • Alergeny mleko, seler, orzechy, gluten, ryba, gorczyca, jaja
  • I śniadanie Pasta dyniowo-marchewkowa z dynią i słonecznikiem z ogórkiem kiszonym i pieczywem pełnoziarnistym
  • II śniadanie Malinowa gryczanka z bakaliami i wanilią
  • Obiad Indyk w czerwonym curry z ryżem jaśminowym i warzywami
  • Podwieczorek Czekoladowy sernik z brzoskwiniami na kokosowym spodzie
  • Kolacja Sałatka z kurczakiem, lazurem, żurawiną i dressingiem bazyliowym z paluchami grissini
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, orzechy, soja, jaja, siarczany
  • I śniadanie Placek owsiany z owocami i orzechowym dipem
  • II śniadanie Cukiniowe caprese z czerwonym pesto
  • Obiad Polędwica wieprzowa na puree z białych warzyw z sosem żurawinowym
  • Podwieczorek Panna cotta z sosem waniliowym i granatem
  • Kolacja Kuskus ze świeżymi warzywami, twarogiem, wędzonym kurczakiem i dressingiem miodowo-musztardowym
  • Alergeny mleko, jaja, orzechy, siarczany, gorczyca, gluten
  • I śniadanie Chlebek kukurydziany z pietruszkowym serkiem i oliwkami
  • II śniadanie Manna z pieczonymi owocami
  • Obiad Bliskowschodni bulgur z grillowanym bakłażanem i papryką, kurczakiem i dipem z tahini
  • Podwieczorek Budyń kawowy z żelowanymi wiśniami
  • Kolacja Sałatka z indykiem, jajkiem, fetą, groszkiem i koperkiem z grzankami i dressingiem jogurtowym z octem jabłkowym i ziołami
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, sezam, siarczany
  • I śniadanie Jaglanka bananowa z mandarynką i orzechami laskowymi
  • II śniadanie Pasta jajeczno-rzodkiewkowa z pieczywem wasa i kiełkami
  • Obiad Schab w fit panierce z aromatycznym ryżem z warzywami i sosem tatarskim
  • Podwieczorek Fit brownie z mąki kokosowej i buraka
  • Kolacja Fasolka po bretońsku z kurczakiem i pieczywem pełnoziarnistym
  • Alergeny mleko, orzechy, jaja, gorczyca, gluten, sezam
  • I śniadanie Sałatka z mozzarellą i ziarniami z ziołowym dressingiem i pieczywem pełnoziarnistym
  • II śniadanie Orkiszanka na mleku z żurawiną i płatkami migdała
  • Obiad Kurczak słodko-kwaśny z makaronem sojowym i sezamem
  • Podwieczorek Koktajl brzoskwiniowy z chia
  • Kolacja Soczewicowy dal z ryżem basmati, indykiem i kolendrą
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, gorczyca, orzechy, siarczany
Pyszna Dieta Wege+Fish

Wege+Fish

Komponowanie pełnowartościowych wegetariańskich dań zajmuje Ci za dużo czasu? Nie martw się! Mamy wszystko, co potrzebne do zapewnienia Ci posiłków według zbilansowanej diety wege z dodatkiem mięsa stworzeń wodnych. To bardzo zdrowa dieta lekkostrawna, ponieważ smakowite dania przygotujemy dla Ciebie z warzyw, owoców, ziaren zbóż, roślin strączkowych, orzechów, pestek oraz ryb i owoców morza.

 

Menu na dzień
  • I śniadanie Naleśniki szpinakowe z sałatką jajeczną z tuńczykiem i warzywami
  • II śniadanie Fit tiramisu z malinami
  • Obiad Wegetariańskie quesadille z czarną soczewicą, kalafiorem, fetą i awokado z dipem pomidorowo-paprykowym
  • Podwieczorek Pudding ryżowy bounty
  • Kolacja Afrykańska potrawka z masłem orzechowym, puree z batata, warzywami i ziemniakami
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, ryba, orzechy
  • I śniadanie Chlebek piernikowo-jagodowy z makowym jogurtem i musem mango
  • II śniadanie Krem z zielonych warzyw z migdałami
  • Obiad Penne w brokułowo-cytrynowym pesto z dorszem, cukinią i suszonymi pomidorami
  • Podwieczorek Orzechowy pudding chia z bananem i sosem truskawkowym
  • Kolacja Fasolka BBQ z pumperniklem i colesławem
  • Alergeny mleko, seler, orzechy, gluten, ryba, gorczyca, jaja
  • I śniadanie Pasta dyniowo-marchewkowa z dynią i słonecznikiem z ogórkiem kiszonym i pieczywem pełnoziarnistym
  • II śniadanie Malinowa gryczanka z bakaliami i wanilią
  • Obiad Tofu w czerwonym curry z ryżem jaśminowym i warzywami
  • Podwieczorek Czekoladowy sernik z brzoskwiniami na kokosowym spodzie
  • Kolacja Sałatka z lazurem, żurawiną i dressingiem bazyliowym z paluchami grissini
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, orzechy, soja, jaja, siarczany
  • I śniadanie Placek owsiany z owocami i orzechowym dipem
  • II śniadanie Cukiniowe caprese z czerwonym pesto
  • Obiad Łosoś na puree z białych warzyw z sosem żurawinowym
  • Podwieczorek Panna cotta z sosem waniliowym i granatem
  • Kolacja Kuskus ze świeżymi warzywami, twarogiem i dressingiem miodowo-musztardowym
  • Alergeny mleko, jaja, orzechy, siarczany, ryba, gorczyca, gluten
  • I śniadanie Chlebek kukurydziany z pietruszkowym serkiem i oliwkami
  • II śniadanie Manna z pieczonymi owocami
  • Obiad Bliskowschodni bulgur z grillowanym bakłażanem i papryką, soczewicą i dipem z tahini
  • Podwieczorek Budyń kawowy z żelowanymi wiśniami
  • Kolacja Sałatka z jajkiem, fetą, groszkiem i koperkiem z grzankami i dressingiem jogurtowym z octem jabłkowym i ziołami
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, sezam, siarczany
  • I śniadanie Jaglanka bananowa z mandarynką i orzechami laskowymi
  • II śniadanie Pasta jajeczno-rzodkiewkowa z pieczywem wasa i kiełkami
  • Obiad Grenadier w fit panierce z aromatycznym ryżem z warzywami i sosem tatarskim
  • Podwieczorek Fit brownie z mąki kokosowej i buraka
  • Kolacja Fasolka po bretońsku z pieczywem pełnoziarnistym
  • Alergeny mleko, orzechy, jaja, gorczyca, gluten, ryba, sezam
  • I śniadanie Sałatka z mozzarellą i ziarniami z ziołowym dressingiem i pieczywem pełnoziarnistym
  • II śniadanie Orkiszanka na mleku z żurawiną i płatkami migdała
  • Obiad Tempeh słodko-kwaśny z makaronem sojowym i sezamem
  • Podwieczorek Koktajl brzoskwiniowy z chia
  • Kolacja Soczewicowy dal z ryżem basmati i kolendrą
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, gorczyca, orzechy, siarczany, soja
No Fish dieta bez ryb i owoców morza

No Fish

Nie musisz przepadać za rybami, bo mamy dla Ciebie wyśmienita dietę No Fish. Bogatą w składniki odżywcze, pełną pysznych i świeżych składników, dobranych i zbalansowanych przez naszych specjalistów żywieniowych. Dieta No Fish to uczta dla oczu i rozkosz dla podniebienia.

Menu na dzień
  • I śniadanie Naleśniki szpinakowe z sałatką jajeczną i warzywami
  • II śniadanie Fit tiramisu z malinami
  • Obiad Wegetariańskie quesadille z czarną soczewicą, kalafiorem, fetą i awokado z dipem pomidorowo-paprykowym
  • Podwieczorek Pudding ryżowy bounty
  • Kolacja Afrykańska potrawka z masłem orzechowym, puree z batata, warzywami i ziemniakami
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, orzechy
  • I śniadanie Chlebek piernikowo-jagodowy z makowym jogurtem i musem mango
  • II śniadanie Krem z zielonych warzyw z migdałami
  • Obiad Penne w brokułowo-cytrynowym pesto z kurczakiem, cukinią i suszonymi pomidorami
  • Podwieczorek Orzechowy pudding chia z bananem i sosem truskawkowym
  • Kolacja Fasolka BBQ z pumperniklem i colesławem
  • Alergeny mleko, seler, orzechy, gluten, gorczyca, jaja
  • I śniadanie Pasta dyniowo-marchewkowa z dynią i słonecznikiem z ogórkiem kiszonym i pieczywem pełnoziarnistym
  • II śniadanie Malinowa gryczanka z bakaliami i wanilią
  • Obiad Indyk w czerwonym curry z ryżem jaśminowym i warzywami
  • Podwieczorek Czekoladowy sernik z brzoskwiniami na kokosowym spodzie
  • Kolacja Sałatka z lazurem, żurawiną i dressingiem bazyliowym z paluchami grissini
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, orzechy, soja, jaja, siarczany
  • I śniadanie Placek owsiany z owocami i orzechowym dipem
  • II śniadanie Cukiniowe caprese z czerwonym pesto
  • Obiad Polędwica wieprzowa na puree z białych warzyw z sosem żurawinowym
  • Podwieczorek Panna cotta z sosem waniliowym i granatem
  • Kolacja Kuskus ze świeżymi warzywami, twarogiem i dressingiem miodowo-musztardowym
  • Alergeny mleko, jaja, orzechy, siarczany, gorczyca, gluten
  • I śniadanie Chlebek kukurydziany z pietruszkowym serkiem i oliwkami
  • II śniadanie Manna z pieczonymi owocami
  • Obiad Bliskowschodni bulgur z grillowanym bakłażanem i papryką, soczewicą i dipem z tahini
  • Podwieczorek Budyń kawowy z żelowanymi wiśniami
  • Kolacja Sałatka z jajkiem, fetą, groszkiem i koperkiem z grzankami i dressingiem jogurtowym z octem jabłkowym i ziołami
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, sezam, siarczany
  • I śniadanie Jaglanka bananowa z mandarynką i orzechami laskowymi
  • II śniadanie Pasta jajeczno-rzodkiewkowa z pieczywem wasa i kiełkami
  • Obiad Schab w fit panierce z aromatycznym ryżem z warzywami i sosem tatarskim
  • Podwieczorek Fit brownie z mąki kokosowej i buraka
  • Kolacja Fasolka po bretońsku z pieczywem pełnoziarnistym
  • Alergeny mleko, orzechy, jaja, gorczyca, gluten, sezam
  • I śniadanie Sałatka z mozzarellą i ziarniami z ziołowym dressingiem i pieczywem pełnoziarnistym
  • II śniadanie Orkiszanka na mleku z żurawiną i płatkami migdała
  • Obiad Kurczak słodko-kwaśny z makaronem sojowym i sezamem
  • Podwieczorek Koktajl brzoskwiniowy z chia
  • Kolacja Soczewicowy dal z ryżem basmati i kolendrą
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, gorczyca, orzechy, siarczany
Pyszna Dieta Wegetariańska

Wegetariańska

Ta pyszna dieta składa się z pełnowartościowych dań wegetariańskich. Warzywa, ziarna zbóż, owoce, rośliny strączkowe i pestki tworzą harmonijną kompozycję, która wygląda wykwintnie i wybornie smakuje.

Menu na dzień
  • I śniadanie Naleśniki szpinakowe z sałatką jajeczną i warzywami
  • II śniadanie Fit tiramisu z malinami
  • Obiad Wegetariańskie quesadille z czarną soczewicą, kalafiorem, fetą i awokado z dipem pomidorowo-paprykowym
  • Podwieczorek Pudding ryżowy bounty
  • Kolacja Afrykańska potrawka z masłem orzechowym, puree z batata, warzywami i ziemniakami
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, orzechy
  • I śniadanie Chlebek piernikowo-jagodowy z makowym jogurtem i musem mango
  • II śniadanie Krem z zielonych warzyw z migdałami
  • Obiad Penne w brokułowo-cytrynowym pesto z kozim serem, cukinią i suszonymi pomidorami
  • Podwieczorek Orzechowy pudding chia z bananem i sosem truskawkowym
  • Kolacja Fasolka BBQ z pumperniklem i colesławem
  • Alergeny mleko, seler, orzechy, gluten, gorczyca, jaja
  • I śniadanie Pasta dyniowo-marchewkowa z dynią i słonecznikiem z ogórkiem kiszonym i pieczywem pełnoziarnistym
  • II śniadanie Malinowa gryczanka z bakaliami i wanilią
  • Obiad Tofu w czerwonym curry z ryżem jaśminowym i warzywami
  • Podwieczorek Czekoladowy sernik z brzoskwiniami na kokosowym spodzie
  • Kolacja Sałatka z lazurem, żurawiną i dressingiem bazyliowym z paluchami grissini
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, orzechy, soja, jaja, siarczany
  • I śniadanie Placek owsiany z owocami i orzechowym dipem
  • II śniadanie Cukiniowe caprese z czerwonym pesto
  • Obiad Kotleciki z batata na puree z białych warzyw z sosem żurawinowym
  • Podwieczorek Panna cotta z sosem waniliowym i granatem
  • Kolacja Kuskus ze świeżymi warzywami, twarogiem i dressingiem miodowo-musztardowym
  • Alergeny mleko, jaja, orzechy, siarczany, gluten, gorczyca
  • I śniadanie Chlebek kukurydziany z pietruszkowym serkiem i oliwkami
  • II śniadanie Manna z pieczonymi owocami
  • Obiad Bliskowschodni bulgur z grillowanym bakłażanem i papryką, soczewicą i dipem z tahini
  • Podwieczorek Budyń kawowy z żelowanymi wiśniami
  • Kolacja Sałatka z jajkiem, fetą, groszkiem i koperkiem z grzankami i dressingiem jogurtowym z octem jabłkowym i ziołami
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, sezam, siarczany
  • I śniadanie Jaglanka bananowa z mandarynką i orzechami laskowymi
  • II śniadanie Pasta jajeczno-rzodkiewkowa z pieczywem wasa i kiełkami
  • Obiad Tofu w fit panierce z aromatycznym ryżem z warzywami i sosem tatarskim
  • Podwieczorek Fit brownie z mąki kokosowej i buraka
  • Kolacja Fasolka po bretońsku z pieczywem pełnoziarnistym
  • Alergeny mleko, orzechy, jaja, gorczyca, gluten, soja, sezam
  • I śniadanie Sałatka z mozzarellą i ziarniami z ziołowym dressingiem i pieczywem pełnoziarnistym
  • II śniadanie Orkiszanka na mleku z żurawiną i płatkami migdała
  • Obiad Tempeh słodko-kwaśny z makaronem sojowym i sezamem
  • Podwieczorek Koktajl brzoskwiniowy z chia
  • Kolacja Soczewicowy dal z ryżem basmati i kolendrą
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, gorczyca, orzechy, siarczany, soja
Pyszna dieta Office Box do biura

Office Box

Wybierając 3-daniową dietę Office Box, zapewniasz swojemu umysłowi zastrzyk energetyczny, który poprawi Twą efektywność i pozytywnie wpłynie na samopoczucie. W naszych posiłkach znajdziesz komplet witamin oraz mikro i makroelementów, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania mózgu. Zrób sobie przerwę na Office Box.

Menu na dzień
  • I śniadanie Naleśniki szpinakowe z sałatką jajeczną z tuńczykiem i warzywami
  • II śniadanie Fit tiramisu z malinami
  • Obiad Wegetariańskie quesadille z czarną soczewicą, kalafiorem, fetą i awokado z dipem pomidorowo-paprykowym
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, ryba
  • I śniadanie Chlebek piernikowo-jagodowy z makowym jogurtem i musem mango
  • II śniadanie Krem z zielonych warzyw z migdałami
  • Obiad Penne w brokułowo-cytrynowym pesto z dorszem, cukinią i suszonymi pomidorami
  • Alergeny mleko, seler, orzechy, gluten, ryba
  • I śniadanie Pasta dyniowo-marchewkowa z dynią i słonecznikiem z ogórkiem kiszonym i pieczywem pełnoziarnistym
  • II śniadanie Malinowa gryczanka z bakaliami i wanilią
  • Obiad Indyk w czerwonym curry z ryżem jaśminowym i warzywami
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, orzechy, soja
  • I śniadanie Placek owsiany z owocami i orzechowym dipem
  • II śniadanie Cukiniowe caprese z czerwonym pesto
  • Obiad Polędwica wieprzowa na puree z białych warzyw z sosem żurawinowym
  • Alergeny mleko, jaja, orzechy, siarczany
  • I śniadanie Chlebek kukurydziany z pietruszkowym serkiem i oliwkami
  • II śniadanie Manna z pieczonymi owocami
  • Obiad Bliskowschodni bulgur z grillowanym bakłażanem i papryką, soczewicą i dipem z tahini
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, sezam
  • I śniadanie Jaglanka bananowa z mandarynką i orzechami laskowymi
  • II śniadanie Pasta jajeczno-rzodkiewkowa z pieczywem wasa i kiełkami
  • Obiad Schab w fit panierce z aromatycznym ryżem z warzywami i sosem tatarskim
  • Alergeny mleko, orzechy, jaja, gorczyca, gluten
  • I śniadanie Sałatka z mozzarellą i ziarniami z ziołowym dressingiem i pieczywem pełnoziarnistym
  • II śniadanie Orkiszanka na mleku z żurawiną i płatkami migdała
  • Obiad Kurczak słodko-kwaśny z makaronem sojowym i sezamem
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, gorczyca, orzechy, siarczany

Catering dietetyczny - Cennik

Oszczędzasz:
Dziennie:
Pakiet:
60
62zł 
372zł 
  • Dostawa
    zawsze na czas

  • Gwarancja
    jakości

  • Możliwość
    wymiany