MENU
OFERTY SPECJALNE
Loveat Catering Dietetyczny
Pyszna Dieta Standard

Standard

Oto Twoja codzienna dawka pyszności i dobrego samopoczucia. Składniki diety Standard skomponowaliśmy tak, aby pomóc Ci zdrowo się odżywiać, utrzymać smukłą sylwetkę, a do tego chudnąć efektywnie. Do wyboru masz aż 5 wariantów energetycznych. To co, który z nich wybierasz?

Menu na dzień
  • I śniadanie Kokosowa manna z prażonym jabłkiem i migdałami
  • II śniadanie Pasta jajeczna z pumperniklem i ogórkiem konserwowym
  • Obiad Schab a la caprese z ziołowym ryżem i szpinakiem
  • Podwieczorek Mocno czekoladowe ciasto z buraka
  • Kolacja Tabbouleh z granatem i fetą
  • Alergeny mleko, orzechy, gluten, jaja, gorczyca
  • I śniadanie Pasta z wędzonego twarogu i makreli z pieczywem i ogórkiem kiszonym
  • II śniadanie Tapioka z sosem malinowym
  • Obiad Kurczak w sosie dyniowo-marchwiowym z lazurem, kasza jęczmienna i warzywa z pary
  • Podwieczorek Koktajl jagodowo-jeżynowy z suszonymi owocami
  • Kolacja Sałatka z ananasem, pieczoną papryką i cieciorką z dressingiem orzechowym
  • Alergeny mleko, ryba, gluten, siarczany, orzechy
  • I śniadanie Różowe naleśniki z serkiem i musem brzoskwinia-marakuja
  • II śniadanie Krem pomidorowo-cukiniowy
  • Obiad Aromatyczny pęczak po arabsku z kurczakiem i grillowanym bakłażanem z tahini
  • Podwieczorek Jogurtowy deser z płatkami kukurydzianymi, musem bananowym i czekoladą
  • Kolacja Sałatka z komosy ryżowej i soczewicy z brokułami, pomidorem cherry i kozim serem
  • Alergeny gluten, jaja, mleko, seler, sezam, orzechy, gorczyca
Pyszna Dieta Sportowa

Sportowa

Dieta Sport zawiera odpowiednio zbilansowaną kompozycję składników, które dostarczą Twojemu organizmowi energię do intensywnego wysiłku fizycznego. Porcje kalorii obliczyliśmy na każdy rodzaj ćwiczeń. Od rekreacyjnych, przez wyczynowe, aż po regenerację oraz budowanie masy mięśniowej. Jeśli uprawiasz sport, to lepszej diety nie znajdziesz.

Menu na dzień
  • I śniadanie Kokosowa manna z prażonym jabłkiem i migdałami
  • II śniadanie Pasta jajeczna z pumperniklem i ogórkiem konserwowym
  • Obiad Schab a la caprese z ziołowym ryżem i szpinakiem
  • Podwieczorek Mocno czekoladowe ciasto z buraka
  • Kolacja Tabbouleh z kurczakiem, granatem i fetą
  • Alergeny mleko, orzechy, gluten, jaja, gorczyca
  • I śniadanie Pasta z wędzonego twarogu i makreli z pieczywem i ogórkiem kiszonym
  • II śniadanie Tapioka z sosem malinowym
  • Obiad Kurczak w sosie dyniowo-marchwiowym z lazurem, kasza jęczmienna i warzywa z pary
  • Podwieczorek Koktajl jagodowo-jeżynowy z suszonymi owocami
  • Kolacja Sałatka z indykiem, ananasem, pieczoną papryką i cieciorką z dressingiem orzechowym
  • Alergeny mleko, ryba, gluten, siarczany, orzechy
  • I śniadanie Różowe naleśniki z serkiem i musem brzoskwinia-marakuja
  • II śniadanie Krem pomidorowo-cukiniowy z mozzarellą
  • Obiad Aromatyczny pęczak po arabsku z kurczakiem i grillowanym bakłażanem z tahini
  • Podwieczorek Jogurtowy deser z płatkami kukurydzianymi, musem bananowym i czekoladą
  • Kolacja Sałatka z komosy ryżowej i soczewicy z polędwicą wieprzową, brokułami, pomidorem cherry i kozim serem
  • Alergeny gluten, jaja, mleko, seler, sezam, orzechy, gorczyca
Pyszna Dieta Wege+Fish

Wege+Fish

Komponowanie pełnowartościowych wegetariańskich dań zajmuje Ci za dużo czasu? Nie martw się! Mamy wszystko, co potrzebne do zapewnienia Ci posiłków według zbilansowanej diety wege z dodatkiem mięsa stworzeń wodnych. To bardzo zdrowa dieta lekkostrawna, ponieważ smakowite dania przygotujemy dla Ciebie z warzyw, owoców, ziaren zbóż, roślin strączkowych, orzechów, pestek oraz ryb i owoców morza.

 

Menu na dzień
  • I śniadanie Kokosowa manna z prażonym jabłkiem i migdałami
  • II śniadanie Pasta jajeczna z pumperniklem i ogórkiem konserwowym
  • Obiad Polędwica z czarniaka a la caprese z ziołowym ryżem i szpinakiem
  • Podwieczorek Mocno czekoladowe ciasto z buraka
  • Kolacja Tabbouleh z granatem i fetą
  • Alergeny mleko, orzechy, gluten, jaja, gorczyca, ryba
  • I śniadanie Pasta z wędzonego twarogu i makreli z pieczywem i ogórkiem kiszonym
  • II śniadanie Tapioka z sosem malinowym
  • Obiad Kotleciki kukurydziane w sosie dyniowo-marchwiowym z lazurem, kasza jęczmienna i warzywa z pary
  • Podwieczorek Koktajl jagodowo-jeżynowy z suszonymi owocami
  • Kolacja Sałatka z ananasem, pieczoną papryką i cieciorką z dressingiem orzechowym
  • Alergeny mleko, ryba, gluten, jaja, siarczany, orzechy
  • I śniadanie Różowe naleśniki z serkiem i musem brzoskwinia-marakuja
  • II śniadanie Krem pomidorowo-cukiniowy
  • Obiad Aromatyczny pęczak po arabsku z dorszem i grillowanym bakłażanem z tahini
  • Podwieczorek Jogurtowy deser z płatkami kukurydzianymi, musem bananowym i czekoladą
  • Kolacja Sałatka z komosy ryżowej i soczewicy z brokułami, pomidorem cherry i kozim serem
  • Alergeny gluten, jaja, mleko, seler, sezam, orzechy, ryba, gorczyca
No Fish dieta bez ryb i owoców morza

No Fish

Nie musisz przepadać za rybami, bo mamy dla Ciebie wyśmienita dietę No Fish. Bogatą w składniki odżywcze, pełną pysznych i świeżych składników, dobranych i zbalansowanych przez naszych specjalistów żywieniowych. Dieta No Fish to uczta dla oczu i rozkosz dla podniebienia.

Menu na dzień
  • I śniadanie Kokosowa manna z prażonym jabłkiem i migdałami
  • II śniadanie Pasta jajeczna z pumperniklem i ogórkiem konserwowym
  • Obiad Schab a la caprese z ziołowym ryżem i szpinakiem
  • Podwieczorek Mocno czekoladowe ciasto z buraka
  • Kolacja Tabbouleh z granatem i fetą
  • Alergeny mleko, orzechy, gluten, jaja, gorczyca
  • I śniadanie Pasta z wędzonego twarogu i suszonych pomidorów z pieczywem i ogórkiem kiszonym
  • II śniadanie Tapioka z sosem malinowym
  • Obiad Kurczak w sosie dyniowo-marchwiowym z lazurem, kasza jęczmienna i warzywa z pary
  • Podwieczorek Koktajl jagodowo-jeżynowy z suszonymi owocami
  • Kolacja Sałatka z ananasem, pieczoną papryką i cieciorką z dressingiem orzechowym
  • Alergeny mleko, gluten, siarczany, orzechy
  • I śniadanie Różowe naleśniki z serkiem i musem brzoskwinia-marakuja
  • II śniadanie Krem pomidorowo-cukiniowy
  • Obiad Aromatyczny pęczak po arabsku z kurczakiem i grillowanym bakłażanem z tahini
  • Podwieczorek Jogurtowy deser z płatkami kukurydzianymi, musem bananowym i czekoladą
  • Kolacja Sałatka z komosy ryżowej i soczewicy z brokułami, pomidorem cherry i kozim serem
  • Alergeny gluten, jaja, mleko, seler, sezam, orzechy, gorczyca
Pyszna Dieta Wegetariańska

Wegetariańska

Ta pyszna i lekkostrawna dieta składa się z pełnowartościowych dań wegetariańskich, wzbogaconych owocami morza. Warzywa, ziarna zbóż, owoce, mięso stworzeń morskich, rośliny strączkowe i pestki tworzą harmonijną kompozycję, która wygląda wykwintnie i wybornie smakuje.

Menu na dzień
  • I śniadanie Kokosowa manna z prażonym jabłkiem i migdałami
  • II śniadanie Pasta jajeczna z pumperniklem i ogórkiem konserwowym
  • Obiad Cukinia zapiekana z soczewicą z ziołowym ryżem i szpinakiem
  • Podwieczorek Mocno czekoladowe ciasto z buraka
  • Kolacja Tabbouleh z granatem i fetą
  • Alergeny mleko, orzechy, gluten, jaja, gorczyca
  • I śniadanie Pasta z wędzonego twarogu i suszonych pomidorów z pieczywem i ogórkiem kiszonym
  • II śniadanie Tapioka z sosem malinowym
  • Obiad Kotleciki kukurydziane w sosie dyniowo-marchwiowym z lazurem, kasza jęczmienna i warzywa z pary
  • Podwieczorek Koktajl jagodowo-jeżynowy z suszonymi owocami
  • Kolacja Sałatka z ananasem, pieczoną papryką i cieciorką z dressingiem orzechowym
  • Alergeny mleko, gluten, jaja, siarczany, orzechy
  • I śniadanie Różowe naleśniki z serkiem i musem brzoskwinia-marakuja
  • II śniadanie Krem pomidorowo-cukiniowy
  • Obiad Aromatyczny pęczak po arabsku z ciecierzycą i grillowanym bakłażanem z tahini
  • Podwieczorek Jogurtowy deser z płatkami kukurydzianymi, musem bananowym i czekoladą
  • Kolacja Sałatka z komosy ryżowej i soczewicy z brokułami, pomidorem cherry i kozim serem
  • Alergeny gluten, jaja, mleko, seler, sezam, orzechy, gorczyca
Pyszna dieta Office Box do biura

Office Box

Wybierając 3-daniową dietę Office Box, zapewniasz swojemu umysłowi zastrzyk energetyczny, który poprawi Twą efektywność i pozytywnie wpłynie na samopoczucie. W naszych posiłkach znajdziesz komplet witamin oraz mikro i makroelementów, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania mózgu. Zrób sobie przerwę na Office Box.

Menu na dzień
  • I śniadanie Kokosowa manna z prażonym jabłkiem i migdałami
  • II śniadanie Pasta jajeczna z pumperniklem i ogórkiem konserwowym
  • Obiad Schab a la caprese z ziołowym ryżem i szpinakiem
  • Alergeny mleko, orzechy, gluten, jaja, gorczyca
  • I śniadanie Pasta z wędzonego twarogu i makreli z pieczywem i ogórkiem kiszonym
  • II śniadanie Tapioka z sosem malinowym
  • Obiad Kurczak w sosie dyniowo-marchwiowym z lazurem, kasza jęczmienna i warzywa z pary
  • Podwieczorek Koktajl jagodowo-jeżynowy z suszonymi owocami
  • Alergeny mleko, ryba, gluten, siarczany
  • I śniadanie Różowe naleśniki z serkiem i musem brzoskwinia-marakuja
  • II śniadanie Krem pomidorowo-cukiniowy
  • Obiad Aromatyczny pęczak po arabsku z kurczakiem i grillowanym bakłażanem z tahini
  • Alergeny gluten, jaja, mleko, seler, sezam, orzechy

Catering dietetyczny - Cennik

Oszczędzasz:
Dziennie:
Pakiet:
60
62zł 
372zł 
  • Dostawa
    zawsze na czas

  • Gwarancja
    jakości

  • Możliwość
    wymiany