MENU
OFERTY SPECJALNE
Loveat Catering Dietetyczny
Pyszna Dieta Standard

Standard

Oto Twoja codzienna dawka pyszności i dobrego samopoczucia. Składniki diety Standard skomponowaliśmy tak, aby pomóc Ci zdrowo się odżywiać, utrzymać smukłą sylwetkę, a do tego chudnąć efektywnie. Do wyboru masz aż 5 wariantów energetycznych. To co, który z nich wybierasz?

Menu na dzień
  • I śniadanie Klasyczna pasta jajeczna z pieczywem i ogórkiem konserwowym
  • II śniadanie Owsianka "słony karmel"
  • Obiad Polędwica wieprzowa z nutą chipotle z ryżem i kremową kukurydzą z porem
  • Podwieczorek Ciasto kokosowe z malinami
  • Kolacja Sałatka z kurczakiem tandoori, ogórkiem, pomidorem, słonecznikiem i dressingiem miętowo-kolendrowym
  • Alergeny jaja, mleko, gorczyca, gluten, sezam, orzechy
  • I śniadanie Fasolowa nutella z awokado z pieczywem i gruszką
  • II śniadanie Krem pietruszkowo-selerowy
  • Obiad Gulasz z bakłażana z puree ziemniaczanym, fetą i orzechami włoskimi
  • Podwieczorek Pudding chia z truskawkami i ekspandowanym ryżem
  • Kolacja Razowa tarta z zielonym groszkiem i wędzonym łososiem
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, seler, orzechy, ryba, jaja
  • I śniadanie Wytrawne placuszki z suszonymi pomidorami z sosem tzatziki
  • II śniadanie Żółte smoothie bananowo-ananasowe
  • Obiad Risotto dyniowo-kurkowe z cukinią i kurczakiem
  • Podwieczorek Serek z musem jagodowo-cytrynowym i pełnoziarnistą kruszonką
  • Kolacja Sałatka z pieczoną marchewką, oliwkami, grzanką i dressingiem balsamicznym
  • Alergeny mleko, jaja, seler, gluten
Pyszna Dieta Sportowa

Sportowa

Dieta Sport zawiera odpowiednio zbilansowaną kompozycję składników, które dostarczą Twojemu organizmowi energię do intensywnego wysiłku fizycznego. Porcje kalorii obliczyliśmy na każdy rodzaj ćwiczeń. Od rekreacyjnych, przez wyczynowe, aż po regenerację oraz budowanie masy mięśniowej. Jeśli uprawiasz sport, to lepszej diety nie znajdziesz.

Menu na dzień
  • I śniadanie Klasyczna pasta jajeczna z pieczywem i ogórkiem konserwowym
  • II śniadanie Owsianka "słony karmel"
  • Obiad Polędwica wieprzowa z nutą chipotle z ryżem i kremową kukurydzą z porem
  • Podwieczorek Ciasto kokosowe z malinami
  • Kolacja Sałatka z kurczakiem tandoori, ogórkiem, pomidorem, słonecznikiem i dressingiem miętowo-kolendrowym
  • Alergeny jaja, mleko, gorczyca, gluten, sezam, orzechy
  • I śniadanie Fasolowa nutella z awokado z pieczywem i gruszką
  • II śniadanie Krem pietruszkowo-selerowy
  • Obiad Gulasz z bakłażana z kurczakiem, puree ziemniaczanym, fetą i orzechami włoskimi
  • Podwieczorek Pudding chia z truskawkami i ekspandowanym ryżem
  • Kolacja Razowa tarta z zielonym groszkiem i wędzonym łososiem
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, seler, orzechy, ryba, jaja
  • I śniadanie Wytrawne placuszki z suszonymi pomidorami z sosem tzatziki
  • II śniadanie Żółte smoothie bananowo-ananasowe
  • Obiad Risotto dyniowo-kurkowe z cukinią i kurczakiem
  • Podwieczorek Serek z musem jagodowo-cytrynowym i pełnoziarnistą kruszonką
  • Kolacja Sałatka z pieczoną marchewką, szynką parmeńską, oliwkami, grzanką i dressingiem balsamicznym
  • Alergeny mleko, jaja, seler, gluten
Pyszna Dieta Wege+Fish

Wege+Fish

Komponowanie pełnowartościowych wegetariańskich dań zajmuje Ci za dużo czasu? Nie martw się! Mamy wszystko, co potrzebne do zapewnienia Ci posiłków według zbilansowanej diety wege z dodatkiem mięsa stworzeń wodnych. To bardzo zdrowa dieta lekkostrawna, ponieważ smakowite dania przygotujemy dla Ciebie z warzyw, owoców, ziaren zbóż, roślin strączkowych, orzechów, pestek oraz ryb i owoców morza.

 

Menu na dzień
  • I śniadanie Klasyczna pasta jajeczna z pieczywem i ogórkiem konserwowym
  • II śniadanie Owsianka "słony karmel"
  • Obiad Kotleciki fasolowe z nutą chipotle z ryżem i kremową kukurydzą z porem
  • Podwieczorek Ciasto kokosowe z malinami
  • Kolacja Sałatka z cieciorką tandoori, ogórkiem, pomidorem, słonecznikiem i dressingiem miętowo-kolendrowym
  • Alergeny jaja, mleko, gorczyca, gluten, sezam, orzechy
  • I śniadanie Fasolowa nutella z awokado z pieczywem i gruszką
  • II śniadanie Krem pietruszkowo-selerowy
  • Obiad Gulasz z bakłażana z puree ziemniaczanym, fetą i orzechami włoskimi
  • Podwieczorek Pudding chia z truskawkami i ekspandowanym ryżem
  • Kolacja Razowa tarta z zielonym groszkiem i wędzonym łososiem
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, seler, orzechy, ryba, jaja
  • I śniadanie Wytrawne placuszki z suszonymi pomidorami z sosem tzatziki
  • II śniadanie Żółte smoothie bananowo-ananasowe
  • Obiad Risotto dyniowo-kurkowe z cukinią i karmazynem
  • Podwieczorek Serek z musem jagodowo-cytrynowym i pełnoziarnistą kruszonką
  • Kolacja Sałatka z pieczoną marchewką, oliwkami, grzanką i dressingiem balsamicznym
  • Alergeny mleko, jaja, seler, ryba, gluten
No Fish dieta bez ryb i owoców morza

No Fish

Nie musisz przepadać za rybami, bo mamy dla Ciebie wyśmienita dietę No Fish. Bogatą w składniki odżywcze, pełną pysznych i świeżych składników, dobranych i zbalansowanych przez naszych specjalistów żywieniowych. Dieta No Fish to uczta dla oczu i rozkosz dla podniebienia.

Menu na dzień
  • I śniadanie Klasyczna pasta jajeczna z pieczywem i ogórkiem konserwowym
  • II śniadanie Owsianka "słony karmel"
  • Obiad Polędwica wieprzowa z nutą chipotle z ryżem i kremową kukurydzą z porem
  • Podwieczorek Ciasto kokosowe z malinami
  • Kolacja Sałatka z kurczakiem tandoori, ogórkiem, pomidorem, słonecznikiem i dressingiem miętowo-kolendrowym
  • Alergeny jaja, mleko, gorczyca, gluten, sezam, orzechy
  • I śniadanie Fasolowa nutella z awokado z pieczywem i gruszką
  • II śniadanie Krem pietruszkowo-selerowy
  • Obiad Gulasz z bakłażana z puree ziemniaczanym, fetą i orzechami włoskimi
  • Podwieczorek Pudding chia z truskawkami i ekspandowanym ryżem
  • Kolacja Razowa tarta z zielonym groszkiem i ricottą
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, seler, orzechy, jaja
  • I śniadanie Wytrawne placuszki z suszonymi pomidorami z sosem tzatziki
  • II śniadanie Żółte smoothie bananowo-ananasowe
  • Obiad Risotto dyniowo-kurkowe z cukinią i kurczakiem
  • Podwieczorek Serek z musem jagodowo-cytrynowym i pełnoziarnistą kruszonką
  • Kolacja Sałatka z pieczoną marchewką, oliwkami, grzanką i dressingiem balsamicznym
  • Alergeny mleko, jaja, seler, gluten
Pyszna Dieta Wegetariańska

Wegetariańska

Ta pyszna i lekkostrawna dieta składa się z pełnowartościowych dań wegetariańskich, wzbogaconych owocami morza. Warzywa, ziarna zbóż, owoce, mięso stworzeń morskich, rośliny strączkowe i pestki tworzą harmonijną kompozycję, która wygląda wykwintnie i wybornie smakuje.

Menu na dzień
  • I śniadanie Klasyczna pasta jajeczna z pieczywem i ogórkiem konserwowym
  • II śniadanie Owsianka "słony karmel"
  • Obiad Kotleciki fasolowe z nutą chipotle z ryżem i kremową kukurydzą z porem
  • Podwieczorek Ciasto kokosowe z malinami
  • Kolacja Sałatka z cieciorką tandoori, ogórkiem, pomidorem, słonecznikiem i dressingiem miętowo-kolendrowym
  • Alergeny jaja, mleko, gorczyca, gluten, sezam, orzechy
  • I śniadanie Fasolowa nutella z awokado z pieczywem i gruszką
  • II śniadanie Krem pietruszkowo-selerowy
  • Obiad Gulasz z bakłażana z puree ziemniaczanym, fetą i orzechami włoskimi
  • Podwieczorek Pudding chia z truskawkami i ekspandowanym ryżem
  • Kolacja Razowa tarta z zielonym groszkiem i ricottą
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, seler, orzechy, jaja
  • I śniadanie Wytrawne placuszki z suszonymi pomidorami z sosem tzatziki
  • II śniadanie Żółte smoothie bananowo-ananasowe
  • Obiad Risotto dyniowo-kurkowe z cukinią i soczewicą
  • Podwieczorek Serek z musem jagodowo-cytrynowym i pełnoziarnistą kruszonką
  • Kolacja Sałatka z pieczoną marchewką, oliwkami, grzanką i dressingiem balsamicznym
  • Alergeny mleko, jaja, seler, gluten
Pyszna dieta Office Box do biura

Office Box

Wybierając 3-daniową dietę Office Box, zapewniasz swojemu umysłowi zastrzyk energetyczny, który poprawi Twą efektywność i pozytywnie wpłynie na samopoczucie. W naszych posiłkach znajdziesz komplet witamin oraz mikro i makroelementów, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania mózgu. Zrób sobie przerwę na Office Box.

Menu na dzień
  • I śniadanie Klasyczna pasta jajeczna z pieczywem i ogórkiem konserwowym
  • II śniadanie Owsianka "słony karmel"
  • Obiad Polędwica wieprzowa z nutą chipotle z ryżem i kremową kukurydzą z porem
  • Alergeny jaja, mleko, gorczyca, gluten, sezam
  • I śniadanie Fasolowa nutella z awokado z pieczywem i gruszką
  • II śniadanie Krem pietruszkowo-selerowy
  • Obiad Gulasz z bakłażana z puree ziemniaczanym, fetą i orzechami włoskimi
  • Alergeny mleko, gluten, sezam, seler, orzechy
  • I śniadanie Wytrawne placuszki z suszonymi pomidorami z sosem tzatziki
  • II śniadanie Żółte smoothie bananowo-ananasowe
  • Obiad Risotto dyniowo-kurkowe z cukinią i kurczakiem
  • Alergeny mleko, jaja, seler

Catering dietetyczny - Cennik

Oszczędzasz:
Dziennie:
Pakiet:
60
37zł 
222zł 
  • Dostawa
    zawsze na czas

  • Gwarancja
    jakości

  • Możliwość
    wymiany