MENU
OFERTY SPECJALNE
Loveat Catering Dietetyczny
Pyszna Dieta Standard

Standard

Oto Twoja codzienna dawka pyszności i dobrego samopoczucia. Składniki diety Standard skomponowaliśmy tak, aby pomóc Ci zdrowo się odżywiać, utrzymać smukłą sylwetkę, a do tego chudnąć efektywnie. Do wyboru masz aż 5 wariantów energetycznych. To co, który z nich wybierasz?

Menu na dzień
  • I śniadanie Domowa granola z jogurtem greckim i sałatką owocową
  • II śniadanie Pasta dyniowo-słonecznikowa z musztardą francuską z pumperniklem i ogórkiem
  • Obiad Porowe gryczotto z pieczonymi warzywami, chorizo i cieciorką
  • Podwieczorek Pudding z tapioki z owocami lesnymi
  • Kolacja Sałatka z mozzarellą, oliwkami i suszonymi pomidorami z grzanką i ziołową oliwą
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, seler
  • I śniadanie Wege pasztet z batatem i pomidorami z pieczywem i ogórkiem kiszonym
  • II śniadanie Chłodnik kokosowy z awokado, rukolą i rzodkiewką
  • Obiad Polędwica wieprzowa w sosie wiśniowo-miętowym z chilli, pęczakiem i surówką z młodej kapusty
  • Podwieczorek Waniliowa panna cotta z sosem malinowym
  • Kolacja Pilaw z brukselką, żurawiną i orzechami włoskimi
  • Alergeny jaja, gorczyca, sezam, mleko, orzechy, gluten, siarczany
  • I śniadanie Batonik zbożowy z serkiem wiejskim i owocami
  • II śniadanie Pomidorowy hummus ze słupkami warzyw i paluchami grissini
  • Obiad Pad thai z groszkiem cukrowym, boczniakami, orzechami nerkowca i kolendrą
  • Podwieczorek Ciasto limonkowe z borówkami
  • Kolacja Sałatka z szynką parmeńską, melonem i grzankami z jogurtowym sosem bazyliowym
  • Alergeny jaja, mleko, sezam, seler, gluten, soja, orzechy
Pyszna Dieta Sportowa

Sportowa

Dieta Sportowa zawiera odpowiednio zbilansowaną kompozycję składników, które dostarczą Twojemu organizmowi energię do intensywnego wysiłku fizycznego. Porcje kalorii obliczyliśmy na każdy rodzaj ćwiczeń. Od rekreacyjnych, przez wyczynowe, aż po regenerację oraz budowanie masy mięśniowej. Jeśli uprawiasz sport, to lepszej diety nie znajdziesz.

Menu na dzień
  • I śniadanie Domowa granola z jogurtem greckim i sałatką owocową
  • II śniadanie Pasta dyniowo-słonecznikowa z musztardą francuską z pumperniklem i ogórkiem
  • Obiad Porowe gryczotto z pieczonymi warzywami, kurczakiem, chorizo i cieciorką
  • Podwieczorek Pudding z tapioki z owocami lesnymi
  • Kolacja Sałatka z indykiem, mozzarellą, oliwkami i suszonymi pomidorami z grzanką i ziołową oliwą
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, seler
  • I śniadanie Wege pasztet z batatem i pomidorami z pieczywem i ogórkiem kiszonym
  • II śniadanie Chłodnik kokosowy z awokado, rukolą i rzodkiewką
  • Obiad Polędwica wieprzowa w sosie wiśniowo-miętowym z chilli, pęczakiem i surówką z młodej kapusty
  • Podwieczorek Waniliowa panna cotta z sosem malinowym
  • Kolacja Pilaw z kurczakiem, brukselką, żurawiną i orzechami włoskimi
  • Alergeny jaja, gorczyca, sezam, mleko, orzechy, gluten, siarczany
  • I śniadanie Batonik zbożowy z serkiem wiejskim i owocami
  • II śniadanie Pomidorowy hummus ze słupkami warzyw i paluchami grissini
  • Obiad Pad thai z kurczakiem, groszkiem cukrowym, boczniakami, orzechami nerkowca i kolendrą
  • Podwieczorek Ciasto limonkowe z borówkami
  • Kolacja Sałatka z szynką parmeńską, jajkiem i grzankami z jogurtowym sosem bazyliowym
  • Alergeny jaja, mleko, sezam, seler, gluten, soja, orzechy
Pyszna Dieta Wege+Fish

Wege+Fish

Komponowanie pełnowartościowych wegetariańskich dań zajmuje Ci za dużo czasu? Nie martw się! Mamy wszystko, co potrzebne do zapewnienia Ci posiłków według zbilansowanej diety wege z dodatkiem mięsa stworzeń wodnych. To bardzo zdrowa dieta lekkostrawna, ponieważ smakowite dania przygotujemy dla Ciebie z warzyw, owoców, ziaren zbóż, roślin strączkowych, orzechów, pestek oraz ryb i owoców morza.

 

Menu na dzień
  • I śniadanie Domowa granola z jogurtem greckim i sałatką owocową
  • II śniadanie Pasta dyniowo-słonecznikowa z musztardą francuską z pumperniklem i ogórkiem
  • Obiad Porowe gryczotto z pieczonymi warzywami i cieciorką
  • Podwieczorek Pudding z tapioki z owocami lesnymi
  • Kolacja Sałatka z mozzarellą, oliwkami i suszonymi pomidorami z grzanką i ziołową oliwą
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, seler
  • I śniadanie Wege pasztet z batatem i pomidorami z pieczywem i ogórkiem kiszonym
  • II śniadanie Chłodnik kokosowy z awokado, rukolą i rzodkiewką
  • Obiad Czarniak w sosie wiśniowo-miętowym z chilli, pęczakiem i surówką z młodej kapusty
  • Podwieczorek Waniliowa panna cotta z sosem malinowym
  • Kolacja Pilaw z brukselką, żurawiną i orzechami włoskimi
  • Alergeny jaja, gorczyca, sezam, mleko, orzechy, gluten, ryba, siarczany
  • I śniadanie Batonik zbożowy z serkiem wiejskim i owocami
  • II śniadanie Pomidorowy hummus ze słupkami warzyw i paluchami grissini
  • Obiad Pad thai z groszkiem cukrowym, boczniakami, orzechami nerkowca i kolendrą
  • Podwieczorek Ciasto limonkowe z borówkami
  • Kolacja Sałatka z serem halloumi, melonem i grzankami z jogurtowym sosem bazyliowym
  • Alergeny jaja, mleko, sezam, seler, gluten, soja, orzechy
No Fish dieta bez ryb i owoców morza

No Fish

Nie musisz przepadać za rybami, bo mamy dla Ciebie wyśmienita dietę No Fish. Bogatą w składniki odżywcze, pełną pysznych i świeżych składników, dobranych i zbalansowanych przez naszych specjalistów żywieniowych. Dieta No Fish to uczta dla oczu i rozkosz dla podniebienia.

Menu na dzień
  • I śniadanie Domowa granola z jogurtem greckim i sałatką owocową
  • II śniadanie Pasta dyniowo-słonecznikowa z musztardą francuską z pumperniklem i ogórkiem
  • Obiad Porowe gryczotto z pieczonymi warzywami, chorizo i cieciorką
  • Podwieczorek Pudding z tapioki z owocami lesnymi
  • Kolacja Sałatka z mozzarellą, oliwkami i suszonymi pomidorami z grzanką i ziołową oliwą
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, seler
  • I śniadanie Wege pasztet z batatem i pomidorami z pieczywem i ogórkiem kiszonym
  • II śniadanie Chłodnik kokosowy z awokado, rukolą i rzodkiewką
  • Obiad Polędwica wieprzowa w sosie wiśniowo-miętowym z chilli, pęczakiem i surówką z młodej kapusty
  • Podwieczorek Waniliowa panna cotta z sosem malinowym
  • Kolacja Pilaw z brukselką, żurawiną i orzechami włoskimi
  • Alergeny jaja, gorczyca, sezam, mleko, orzechy, gluten, siarczany
  • I śniadanie Batonik zbożowy z serkiem wiejskim i owocami
  • II śniadanie Pomidorowy hummus ze słupkami warzyw i paluchami grissini
  • Obiad Pad thai z groszkiem cukrowym, boczniakami, orzechami nerkowca i kolendrą
  • Podwieczorek Ciasto limonkowe z borówkami
  • Kolacja Sałatka z szynką parmeńską, melonem i grzankami z jogurtowym sosem bazyliowym
  • Alergeny jaja, mleko, sezam, seler, gluten, soja, orzechy
Pyszna Dieta Wegetariańska

Wegetariańska

Ta pyszna dieta składa się z pełnowartościowych dań wegetariańskich. Warzywa, ziarna zbóż, owoce, rośliny strączkowe i pestki tworzą harmonijną kompozycję, która wygląda wykwintnie i wybornie smakuje.

Menu na dzień
  • I śniadanie Domowa granola z jogurtem greckim i sałatką owocową
  • II śniadanie Pasta dyniowo-słonecznikowa z musztardą francuską z pumperniklem i ogórkiem
  • Obiad Porowe gryczotto z pieczonymi warzywami i cieciorką
  • Podwieczorek Pudding z tapioki z owocami lesnymi
  • Kolacja Sałatka z mozzarellą, oliwkami i suszonymi pomidorami z grzanką i ziołową oliwą
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, seler
  • I śniadanie Wege pasztet z batatem i pomidorami z pieczywem i ogórkiem kiszonym
  • II śniadanie Chłodnik kokosowy z awokado, rukolą i rzodkiewką
  • Obiad Kotleciki soczewicowe w sosie wiśniowo-miętowym z chilli, pęczakiem i surówką z młodej kapusty
  • Podwieczorek Waniliowa panna cotta z sosem malinowym
  • Kolacja Pilaw z brukselką, żurawiną i orzechami włoskimi
  • Alergeny jaja, gorczyca, sezam, mleko, orzechy, gluten, siarczany
  • I śniadanie Batonik zbożowy z serkiem wiejskim i owocami
  • II śniadanie Pomidorowy hummus ze słupkami warzyw i paluchami grissini
  • Obiad Pad thai z groszkiem cukrowym, boczniakami, orzechami nerkowca i kolendrą
  • Podwieczorek Ciasto limonkowe z borówkami
  • Kolacja Sałatka z serem halloumi, melonem i grzankami z jogurtowym sosem bazyliowym
  • Alergeny jaja, mleko, sezam, seler, gluten, soja, orzechy
Pyszna dieta Office Box do biura

Office Box

Wybierając 3-daniową dietę Office Box, zapewniasz swojemu umysłowi zastrzyk energetyczny, który poprawi Twą efektywność i pozytywnie wpłynie na samopoczucie. W naszych posiłkach znajdziesz komplet witamin oraz mikro i makroelementów, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania mózgu. Zrób sobie przerwę na Office Box.

Menu na dzień
  • I śniadanie Domowa granola z jogurtem greckim i sałatką owocową
  • II śniadanie Pasta dyniowo-słonecznikowa z musztardą francuską z pumperniklem i ogórkiem
  • Obiad Porowe gryczotto z pieczonymi warzywami, chorizo i cieciorką
  • Alergeny mleko, jaja, gluten, seler
  • I śniadanie Wege pasztet z batatem i pomidorami z pieczywem i ogórkiem kiszonym
  • II śniadanie Chłodnik kokosowy z awokado, rukolą i rzodkiewką
  • Obiad Polędwica wieprzowa w sosie wiśniowo-miętowym z chilli, pęczakiem i surówką z młodej kapusty
  • Alergeny jaja, gorczyca, sezam, mleko, orzechy, gluten
  • I śniadanie Batonik zbożowy z serkiem wiejskim i owocami
  • II śniadanie Pomidorowy hummus ze słupkami warzyw i paluchami grissini
  • Obiad Pad thai z groszkiem cukrowym, boczniakami, orzechami nerkowca i kolendrą
  • Alergeny jaja, mleko, sezam, seler, gluten, soja, orzechy

Catering dietetyczny - Cennik

Oszczędzasz:
Dziennie:
Pakiet:
60
37zł 
222zł 
  • Dostawa
    zawsze na czas

  • Gwarancja
    jakości

  • Możliwość
    wymiany